تامیین کننده مصالح ساختمانی آجر

توضیحات انواع آجر | آجر نما | آجر نما نسوز | آجرنسوز نما

تامیین کننده مصالح ساختمانی آجر

توضیحات انواع آجر | آجر نما | آجر نما نسوز | آجرنسوز نما

۰

موارد کاربرد درب کرکره ای برقی

در این مقاله قبل از آن که بخواهیم در رابطه با راهنمای خرید درب کرکره ای برقی صحبت کنیم، لازم است ابتدا توضیحات مختصری در رابطه با این درب های اتوماتیک و موارد کاربرد آن ها ارائه کنیم. به جرات می توان گفت در حال حاضر درب های کرکره ای برقی به عنوان پرکاربردترین و رایج ترین انواع درب های اتوماتیک در جهان به شمار می آیند. دلیل این موضوع نیز عملکرد عالی و طول عمر بالای این درب های اتوماتیک نسبت به دیگر انواع درب ها می باشند. از جمله مهم ترین موارد کاربرد درب کرکره ای برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ورودی پارکینگ

ورودی فروشگاه

ورودی مجتمع تجاری

ورودی انبار

ورودی کارگاه

ورودی مراکز صنعتی

و...

انواع درب های کرکره ای برقی می توانند امنیت مورد نیاز ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی را تامین کرده و بهترین نوع درب برای جلوگیری از نفوذ سارقان به داخل ساختمان ها می باشند.

در گذشته همواره شاهد موارد بسیار گسترده سرقت از منازل مسکونی و مراکز تجاری به دلیل استفاده از درب های شیشه ای معمولی بوده ایم که به راحتی توسط سارقان قابل نفوذ هستند. اما در حال حاضر با وجود درب های اتوماتیک کرکره ای می توان از نفوذ سارقان جلوگیری کرده و امنیت ساختمان ها را تامین نمود.

منبع : اصفهان کرکره 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی